Shop Mobile More Submit  Join Login
About Deviant Artist KnutMale/Norway Recent Activity
Deviant for 9 Years
Needs Core Membership
Statistics 541 Deviations 8,176 Comments 105,826 Pageviews
×

Newest Deviations

deviantID

kittyninjafish
Knut
Artist
Norway
My name is Knut, and I do freelance 2D animation work!
Here's my showreel on youtube: www.youtube.com/watch?v=jgU9Ga…

Thanks for visiting my page!
I got to draw lots of cool stuff on this project, check it out :)
  • Listening to: H.I. podcast

AdCast - Ads from the Community

×

Comments


Add a Comment:
 
:iconrambowcomit:
rambowcomit Featured By Owner Sep 29, 2016  Professional General Artist
Thanks for the llama!
Reply
:iconkittyninjafish:
kittyninjafish Featured By Owner Sep 29, 2016
Np!
Reply
:iconrambowcomit:
rambowcomit Featured By Owner Sep 29, 2016  Professional General Artist
oh btw I have to spread this to 5 people and youre the third

Once upon a time there was a chicken, her name was Pootatz. Pootatz loved potatoes. She went around on the internet spamming people's pages and possessing people.
I have now been possessed by Pootatz, and that is why I am spamming you.

Now, YOU have been possessed by Pootatz. You can only break the curse if you send this to 5 people. Good luck!
Reply
:iconbrotherbandit:
brotherbandit Featured By Owner Sep 29, 2016
That LOTR video was amazing! are you gonna post any of your artwork here?
Reply
:iconkittyninjafish:
kittyninjafish Featured By Owner Sep 29, 2016
Thank you! I've posted most of it here: kittyninjafish.deviantart.com/… :)
Reply
:iconbrotherbandit:
brotherbandit Featured By Owner Sep 29, 2016
Is grey still selling the images on Patreon?
Reply
:iconkittyninjafish:
kittyninjafish Featured By Owner Sep 30, 2016
Yep, follow the link in the video description :)
Reply
:iconyukim4ru:
yukim4ru Featured By Owner Jul 3, 2016  Hobbyist Traditional Artist
Thank you very much for the watch and the faves :> I'm very honored to be watch'd by the mighty Knut himself!
Reply
:iconkittyninjafish:
kittyninjafish Featured By Owner Jul 4, 2016
Haha, thanks xD The world needs more astronomy comics :)
Reply
:iconstressed-sheep:
Stressed-Sheep Featured By Owner May 30, 2016  Student Digital Artist
Thankyouu sooo much for the llama deaar <33
:iconluvluvplz:
Reply
Add a Comment: